2013. június 10., hétfő

Hal torta készítése airbrush techinkával

Megannyi ígérgetés és huzavona után, végre újra itt vagyok!

Egy hal tortát készítettem, és ennek a tortának az airbrush-sal való megfestését osztom most meg veletek!
Egy szögletes tortából indultam ki.


A levágott részekből a hal domborulatát formáztam meg.


Lekentem vajkrémmel


K2 tortaburkolóval burkoltam

Szájat alakítottam ki.

A farok részt hozzádolgoztam.

A szemet letakartam

A kopoltyút kialakítottam

Először citromsárga színnel festjük meg a hal alsó egyharmadát. A fej alsó részét hagyjuk fehéren!

Tegyünk a sárga festékhez egy pici kéket, így világos zöldet kapunk. Ezzel fújjuk meg a hal nagy részét.

Tegyünk ehhez a színhez még egy kis kéket, hogy mélyítsük a zöld színt. ezzel fújjuk a hátat.

A fekete airbrush festék (kroma colors) alapból nagyon sötét zöld. Ebből cseppentsünk a meglévő színükhöz, majd a fejet és a hát részét fújjuk meg vele.
Takarjuk el a hal testét egy kis papírral, hogy a hal uszonyát megfújhassuk sötétre.
A hal kopoltyújánál enyhén fújjuk piros színűre

A szemet kihangsúlyozzuk egy ecset segítségével


A legvégső mozzanatként fújjuk le étel lakkal.
 Mindenkinek sok sikert kívánok hozzá! Jó "fújkálást"!

8 megjegyzés:

  1. Jaj de szuper lett ez a halacska! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a Géza, vagy Csabi...vagy hogyishivjak....!??!

    VálaszTörlés
  3. Hű....ez gyönyörű munka! Gratulálok Kricky! :) bárcsak én is készíthetnék akárcsak hasonló szépségeket...?! :)

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat ha hülyeséget kérdezek de ez ételfestékkel lett fújva vagy mivel ? Amúgy nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, természetesen ételfestékkel lett fújva, hogy ehető legyen.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nem folytatod már ezt a blogot? Pedig úgy örülnék neki..., meg szerintem más is! :-)

    VálaszTörlés
  7. Hamarosan keszitek en is egy ilyet😊🎏

    VálaszTörlés